lunes, 27 de mayo de 2013

Espicha en Fitoria. Oviedo.

↪ Diez años faciendo espicha, una década compartiendo momentos, música del país y bailes 

Lugar: Villamexil, terrenos de FUNDOMA (xunta les Torres de Pando).

El Grupu de Baille Tradicional de Fitoria entama la so tradicional espicha’l prósimu 1 de xunu. ¡Y yá van 10!

Diez años faciendo espicha, una década compartiendo momentos, música del país y bailles.

De lo que nun entamu foi casi un eventu priváu, pasamos a celebrar una espicha a lo grandón.

Como ye vezu, la carpa tará situada en Villamexil. La entrada tien un preciu 10€ (venta anticipada) y puede reservase falando direutamente con cualquier componente del grupu, al través de la nuesa páxina de Facebook nesti mesmu eventu o per aciu del formulariu de contautu de la nuesa web www.fitoria.es

Diez años bien merecen celebralo a lo grande… asina qu’esperamos contar cola presencia de los que nunca nos falláis, de los que nunca vos atrevisteis a venir y de los que duldáis en facelo.

Esti añu… ¡vamos espichala!
 
Nota:
Algunos eventos pueden variar las fechas, contenidos o ser suspendidos sin previo aviso. Es conveniente confirmar antes de desplazarse. Página oficial del Ayuntamiento de Oviedo para solicitar información adicional. Teléfono de la oficina de turismo: 985 22 75 86.


¿Quiere enviarnos información sobre algún evento?
Puede hacerlo pulsando aquí.

© 2013 Todos los derechos reservados. EuroWeb Media, S. L., es el único titular de los derechos de propiedad intelectual e industrial de las fotografías, visitas virtuales, vídeos y textos que muestra en sus sitios web. Excepcionalmente algunos textos son propiedad de otros autores. Queda prohibido copiar, reproducir, volver a publicar, descargar, enviar, transmitir o distribuir el material de este sitio web en cualquier forma, salvo que sea para uso personal. El uso total o parcial sin autorización del material de texto o de imágenes será perseguido legalmente como consecuencia de la violación de derechos de autor y otros derechos de propiedad.

No hay comentarios:

Publicar un comentario